och livet går vidare....

2010 bara försvann, jag har levt som i ett lyckorus och har nog inte landat riktigt än...Jag lever och mår bra, bortsett från lite biverkningar på medicinerna.
Och nu till 2011....
Yngsta dottern färdig syrra:) trots alla mina försök att avskräcka från att jobba i vården så var det ju det hon ville och hemskt att behöva erkänna det men jag vet att hon kommer att bli en utmärkt "syster".
Själv har jag bestämt att halvtid lagom för mig :) Mitt liv är inne i en lugn fas och jag får väl erkänna att jag blivit ganska så ego. Köper saker som jag vill ha bara för att... som tex min nya fina vita cab:) träffar vänner och tar hand om familjen, tja låter inte så dumt eller hur?
Mitt måtto.... Njut av varje dag som om den vore den sista, även "vanliga" dagar är underbara dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0