Nedräkningen har börjat...

Så, då har nedräkningen inför sista nattpasset börjat. Jobbar min "sista natt med gänget" den 7/12 och det känns lite vemodigt trots allt. Efter 20 år på samma ställe räknas jag som en av inventarierna och allt och alla vet vem jag är. Men men, samtidigt ska det roligt med lite nya utmaningar i livet:)
Ja i vilket fall som helst så är snart första natten av sju snart avklarad och jag är fruktansvärt trött, gick ut och tog en fika först kl 04.30 så fötter och ögon är lite slitna nu.
Förresten blev jag faster till en mycket efterlängtad liten flicka i går, säger bara Grattis och lycka till!

Kommentarer
Postat av: Hannah

ah fina bilder i headern :D

2008-11-27 @ 16:50:23
URL: http://hannaahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0