Lediga dag:)

Söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, jag gick inte ut lite hårt eller hur? Men vi har haft väldigt lugnt och det har kännts skönt att komma hem med lite ork kvar i kroppen. Det värsta med att jobba dag är nog alla människor som springer omkring som yra höns mellan varven och säger " det brukar inte vara så här lugnt", nej det hoppas jag verkligen inte för just nu hade det räckt utmärkt med ca hälften av personalen. Annars är nog mitt stora problem att inte vara överallt och vilja hjälpa till:) Är van vid att ha full koll på allt som händer och det måste jag nog lära mig att släppa om jag inte ska reta gallfeber på övrig personal. Nåja nog om jobb, ska dit i morgon igen så nu gäller det att koppla av....
Idag har vi varit och handlat det mesta av julmaten åtminstonde men det där med julklappar ställer till problem i år, har jätte svårt att hitta på roliga saker till ungarna, övrig familj och vänner. Blir väl som vanligt till att ranta runt den 23 på em ( slutar jobba 15.00) så önska mig lycka till och kom gärna med tips:)

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej hej=)

Men du är ledig imorg med väl? För du o jag skulle gå i stan då ju var de tänkt, kommer du ihåg de=)



Har hyfsat med julklappsproblem=S

Puss

2008-12-20 @ 18:55:54
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Andréa



Tjena :)

Varför inte bli medlem på GratisMakeup?

Genom att samla poäng (bl.a. genom att värva medlemmar och gå in på webbsidor) får du ett presentkort (värt 150:-) på Kicks eller Bodyshop! Det är bara att välja vart du vill handla gratis :)

Ytterligare anledningar till att bli medlem:



1) Om du värvar 2 personer som samlar minst 400 poäng, får du ett presentkort laddat med 75 kr! Om du värvar 2 personer som samlar minst 600 poäng var, får du ett presentkort på 100 kr.



2) Om just DU blir medlem nu så kanske du råkar bli medlem nr 200 000... och då får du kostnadsfritt ett presentkort på hela 5000:- att använda i valfri butikskedja!!! Fantastiskt va?



3) Bli medlem nu direkt, för alla medlemmar får nu en tidig julklapp. Alla som loggar in mellan 10:e-15:e december from. kl. 00.01 den 10 dec, tom. 23.59 den 15 dec, får hela 20 poäng av GratisMakeup!



4) Här är sidan med referens-foton, som visar att folk faktiskt får sina presentkort: http://gratismakeup.se/References.asp



Slutligen... klicka på denna länk för att bli medlem!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871



Puss

2008-12-20 @ 19:10:57
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0