Dag möte?!!

Idag har jag varit på möte med dagpersonalen på mitt jobb och detta var en otrolig upplevelse. I ca 20 min hade man en livlig och ganska så stridig diskussion om huruvida man ska lägga lappar till morgon folket om vad kvällsfolket hunnit eller inte hunnit med att göra. Efter ca 10min iaktagande höll jag på att bryta samma av skratt vilket min chef uppmärksammade och sa: välkommen till dagen:) när jag då kommenterade att man kanske gör en höna av en fjäder och att det nog löser sig naturligt fick jag en ganska så spydig kommentar " asså vänta du så får du se hur det är " . Ja tänk om man skulle råka torka av samma brits 2 dagar i rad, ve och fasa. Tror att en utbildning i konflikthantering ligger högst på önskelistan just nu.....

Kommentarer
Postat av: Bella

haha=D Underbart ju!

Tror du att du kommer att överleva=P

2008-12-05 @ 19:35:33
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0