ajaj:)

Jag och min vännina har i säkert 10 år pratat om att börja styrketräna ett par dagar i veckan, inte för att bli bodybuilders utan med tanke på benskörhet mm. Och igår blev det så äntligen dags, för första gången på över 20-år var jag och tränade på gym. Vad utvecklingen gått fram i den branchen, när jag sist tränade på gym sedan körde man mest med hantlar och vikter, idag finns det ju maskiner för allt. Jaja,  i morse hade jag lite problem med att komma ur sängen. Herregud, jag har tydligen muskler på ställen jag inte visste fanns. Känner mig så duktig och tyckte faktiskt att det var riktigt kul så jag hoppas kunna göra det till en vana, minst 2ggr i veckan.
 Tack Ulli för att du äntligen tog tag i det så att vi kom iväg:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra att hon/NI tog tag i det! ;)



// Jenny ♥

2008-12-15 @ 20:56:43
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Eller jag menar ju inte så!! Utan liksom att ni inte bara låter det hänga i luften, utan att ni tar tag i det, att ni gör nåt åt saken! x)



Svårt att förklara, men ja tor du förstår ;)

2008-12-15 @ 20:58:08
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0