3 to go:)

Endast 3 nätter kvar...yhippie, känns helt underbart.
Idag kommer min kära make hem efter att ha varit en sväng nere i Spanien. Försökte få honom att ta med lite sol i en väska men vet inte om han lyckas:)
Här hemma är äntligen julpyntat och färdigt, bara julgranen som saknas men den får vänta 1 vecka till tror jag. Bara älskar att få tända upp alla lampor och levande ljus, tycker att det gör vardagen så mysig och att mörkret inte känns lika mörkt. Räknade att jag har 12 adventsljustakar, 5 julstjärnor och 2 ljusslinger i vårt lilla hus plus alla de som är utomhus förstås. mysigt, mysigt:)

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kommer när ni pyntar granen:D haha

2008-12-05 @ 19:14:54
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0