Välkommen till mig!

Trodde aldrig jag skulle hamna här men men.... eftersom många i min omgivning bloggar och jag är inne och läser varje dag så tänkte jag varför inte.
Jag, ja det vill säga en kvinna i medelåldern med två vuxna, utflugna döttrar som lyser upp min vardag och gör mig så stolt, Min familj består också av Ronnie och det är inte mannen i mitt liv utan min älskade men något bortskämda västgötaspets, tre katter, några höns (som förser mig med underbart goda ägg) och efter sommar betet ett par hästar.
Make finns det också en men han är just nu och njuter av värmen i vårt lilla hus i Spanien.
Jag trivs med mitt liv,  vardag som helg och tänker därför använda bloggen som en dagbok där jag berättar om mina helt vanliga dagar.


Kommentarer
Postat av: Bella

Ihhh Jag blev först att kommentera:P

Vad snällt att pappa kom efter hönsen;-) Nu ska jag väl ta tag i mitt egna bloggande lite, inte kul när jag inte "får" lägga upp bilder på mig av er=/... Men men, kul att ha dig här=)

Och ja... Jag ska hjälpa dig lite med designen;)

Puss

2008-08-10 @ 23:37:03
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0