Riktig latmask

Idag har jag gjort något som jag faktiskt är riktigt bra på..... bara latat mig:)
Var och fikade med en kompis i förmiddags, efter detta var jag så nöjd med att krypa ner i sängen och titta på OS.
Slumrade nog till en stund för jag vaknade lagom till Fälttävlans banhoppningen där Sverige faktiskt slutade på fjärde plats, riktigt bra jobbat med tanke på hur dåliga dom var i dressyren och att två av hästarna skadat sig under tävlingens gång.
Nu ska jag titta in i mitt tomma kylskåp och se om jag kan trolla fram något att äta eller om jag måste ta mig till en affär vilket jag inte känner alls för. Bara ÄLSKAR att få lov att vara en riktigt latmask ibland.

Kommentarer
Postat av: Bella

hehe=)Vet inte alls vem jag har min lathet ifrån=P

2008-08-12 @ 19:38:31
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0