Pi katten

Pi katten, idag har jag äntligen fått gjort något som jag borde ha gjort för länge sedan, FROSTAT av frysen. Tycker bara att det sååå tråkigt och det är därför en sak som jag av hittar på tusen ursäkter för att slippa göra.
Brukar sluta med att frysen är så full av is att jag knappt kan stänga dörrarna  vilket leder till att det samlas ännu mer is så klart.
Men idag tog ursäkterna slut, nästan tomt i frysen, inget annat speciellt som måste göras, det var bara att sätta igång.
Nu två timmar senare är jag så nöjd med mig själv:)

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad duktig du har varit=D

Roligt att läsa här om dig ju!

2008-08-11 @ 18:48:11
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0