Fördel dag/natt

I dag, efter en ganska jobbig natt med sjuka patienter och trög doktor så känner jag mig "bakis". Trött i huvudet, seg i kroppen och allmänt gnällig trots att jag faktiskt sovit riktigt bra (5 1/2 timme), ja det är så man mår när man jobbar natt och ändå har jag gjort det i mer än 20-år. Varför?? Jo, efter varje pass på 7-8 nätter är jag ledig i 9 helt underbara dagar som jag kan göra helt vad jag vill med.. resa, vara social med vänner bara koppla av och njuta.
I praktiken betyder det att jag är ganska så otrevlig i två veckor men sedan går solen upp och jag blir mitt riktiga jag:) Nu har jag bara åtta nätter kvar innan jag sticker till Spanien och det är ingen dålig morot vill jag lova.
Tack min familj och mina vänner för att ni stått ut med mig i alla dessa år....

Kommentarer
Postat av: Bella

äsch då=) Så mkt som du gör för oss så e det väl minsta vi kan göra att stå ut med dig;-)

2008-08-13 @ 19:50:34
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: maggi

du brukar inte vara allt för jobbig=)

2008-08-14 @ 13:11:19
URL: http://magdalenamaggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0