Den gyllene medelåldern!

Jag är 45-år, har tio kilos övervikt, celluiter, rynkor runt ögonen och färgar över mina gråa hårstrå och trots detta eller kanske tackvare detta så njuter jag varje dag av mitt liv.
Har en man som jag hållit ihop med sedan jag var sjutton år, tro inte det varit lätt alla gånger, vi tycker olika om nästan allt och det är kanske det som gör att vi trivs tillsammans. Fortfarande efter alla dessa år, efter uppgångar och nedgångar, efter bråk med tårar och förtvivlan, efter att ha fostrat våra töser och ägnat det mesta av vår lediga tid åt deras intresse så har vi fortfarande väldans roligt tillsammans när det är "bara" han och jag.
Nu när barnen är utflugna och lever sina egna liv har vi tid att njuta, av ungarna så klart, av att vara i Spanien och av att bara VA med varandra.
Jag har inget behov att se ut som jag gjorde när jag var tjugo, behöver inte klä mig som mina döttrar, är njöd med att känna mig fin och fräsch ibland. 
Vill bara säga TACK för allt livet gett och ger mig och se fram emot en ny dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Bella

Naw=) Blev helt rörd ju!

2008-08-11 @ 03:38:58
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0